Hlavní menu
Nemáte žádné produkty v košíku
V této části najdete odpovědi na nejčastější dotazy k nákupu na našem webu. Doporučujeme je pročíst, a pokud byste odpověď na svoji otázku nenašli, neváhejte se na nás obrátit.
Přestože nedržíme veškeré produkty skladem, expedujeme objednávky nejpozději do 48 hodin (v pracovní dny).
Jakmile zboží odešleme, neměla by doba doručení přesáhnout 2 pracovní dny, avšak může se v závislosti na vytíženosti dopravců lišit.
V některých případech může dojít ke zpoždění expedice, a to hlavně tehdy, pokud má zboží nečekaný výpadek. V takovém případě zasíláme informační e-mail.
Všechny potřebné informace najdete na této stránce.
Přestože nedržíme veškeré produkty skladem, expedujeme objednávky nejpozději do 48 hodin (v pracovní dny).
Jakmile bude balíček připraven k výdeji na lékárně, přijde Vám na e-mail informace o možnosti vyzvednutí. Balíček si pak můžete vyzvednout v rámci otevírací jednotlivých poboček, a to do 10 pracovních dní.
Je nám líto, ale objednávku s možností vyzvednutí na partnerských lékárnách lze zaplatit pouze kartou on-line nebo bankovním převodem, a to ihned po dokončení objednávky na našem webu.
Ano, můžete. Služba probíhá jako internetové rezervace. Více informací naleznete zde.
Formulář pro reklamaci zboží stáhnete kliknutím zde.
Formulář pro odstoupení od smlouvy stáhnete kliknutím zde.
Pokud objednávka ještě nebyla dokončena, můžete ji ve svém košíku, jakkoliv měnit či upravovat. Po dokončení objednávky a odeslání do našeho systému již není změna ani úprava možná.
Je nám líto, ale tuto možnost objednávek z technických důvodů nenabízíme. Objednávku prosím vytvořte klasicky na našich webových stránkách E-lekarnik.cz . Pokud byste si s objednávkou nevěděli rady, níže přikládáme postup objednání, případně nás můžete kontaktovat.
1) Otevřete příslušný produkt na našem webu.
2) Na pravé straně pod základním popiskem zvolíte potřebné množství a dáte „Koupit“.
3) Vpravo nahoře rozkliknete „Košík“ a zvolíte „Přejít do košíku“.
4) Zkontrolujete produkty v košíku, případně ještě můžete vložit slevový kód nebo kód dárkového poukazu, a dáte „přejít k pokladně“.
5) Vyberete způsob dopravy a platby a vyplníte potřebné osobní a fakturační/dodací údaje. Můžete připojit i poznámku s dotazem, upřesněním nebo nás jen tak pozdravit. :)
6) Zatrhnete „Obchodní podmínky“ a „Zpracování osobních údajů“ (Obojí je možné rozkliknout a přečíst si všechny informace a podmínky objednávání na našem e-shopu. Pokud byste s našimi podmínkami nesouhlasili, objednávání můžete ukončit.).
7) Pokud máte vše vyplněné a v pořádku, kliknete na „Dokončit objednávku“. (Zároveň se zavazujete k jejímu zaplacení.)
8) V případě platby:
a) on-line - budete přesměrováni na platební bránu, kde vyplníte „Číslo Vaší platební karty, expiraci a bezpečnostní kód“ a objednávku zaplatíte.
b) převodem na účet - budete přesměrování na platební bránu. Zde vyberete ikonu Vaší banky a rozkliknete. Nabídne se Vám možnost přihlášení do Vašeho bankovního účtu, ve kterém najdete vygenerovaný příkaz k uhrazení. Zvolíte "podepsat" a skrze mobilní bankovnictví tento příkaz uhradíte. Poté se můžete vrátit zpět do našeho obchodu.
*Tento postup se může v závislosti na různých způsobech úhrady/potvrzení úhrady v různých bankách lišit.
c) na dobírku - nebudete nikam přesměrování, ani nebudete nic dále vyplňovat a platbu uhradíte řidiči kurýrní služby při převzetí balíku.
9) Jakmile bude objednávka dokončena, přijde automatický email (Složky Příchozí, Hromadná nebo Spam).
10) O odeslání objednávky budeme informovat emailem.
V případě osobního odběru na některé z našich partnerských lékáren budeme informovat rovněž emailem o uložení zásilky a možnosti vyzvednutí. Nežádejte prosím na partnerské lékárně zboží dříve, než-li obdržíte informační email.
Fakturu zasíláme automaticky e-mailem po vyexpedování objednávky a předání balíčku dopravci. Pokud jste zvolili „Osobní odběr“ na partnerské lékárně, obdržíte fakturu po vyzvednutí balíčku. V případě, že fakturu v e-mailu nedohledáte (složky Přijatá, Spam nebo Hromadná), neváhejte se na nás obrátit.
Pokud z jakéhokoliv důvodu neprojde platba kartou, není to žádný problém, platbu je možné zopakovat. Pokud by se opět nepovedlo, stačí se nám ozvat a domluvíme se na dalším postupu.
*Pozn.: Problém s on-line platbami může nastat v případě, že nemáte dostatek finančních prostředků na Vašem účtu nebo nemáte povolenou platbu přes internet (Můžete nastavit ve Vašem internetovém bankovnictví).
Je nám líto, ale proplacení dárkového poukazu není možné. Jsme ale přesvědčeni, že si u nás na e-shopu něco vyberete. :)
Ano, máte dvě možnosti - telefonicky na čísle +420 583 333 333 nebo emailem na adresu info@e-lekarnik.cz. V případě, že je již objednávka v procesu expedice nebo byla předána dopravci, není zrušení možné.
Samozřejmě, můžete nás kontaktovat pomocí webového formuláře, e-mailem na adresu info@e-lekarnik.cz nebo telefonicky na tel.čísle +420 583 333 333 a +420 720 076 762, a to v pracovní dny od 8 do 16 hodin.
Rádi bychom ale upozornili, že není možné objednat léky na lékařský předpis. V případě, že se chcete dotázat na tento typ léků, doporučujeme obrátit se na naši partnerskou Lékárnu Nemocnice Šumperk, a.s. na telefonním čísle +420 583 334 542 nebo kontaktujte Vašeho lékaře, který léky předepsal nebo by mohl předepsat. Zároveň jej informujte o všech lécích, které současně užíváte nebo budete užívat. U produktů zakoupených na našich webových stránkách doporučujeme číst vždy příbalový leták.